16 Şubat 2010 Salı

KALPTE RİTİM BOZUKLUĞU

Kalpte ritim bozukluğu tehlikeli kalp sorunlarından biri. Hızlı ve düzensiz kalp atımlarıyla seyreden kalp ritim bozuklukları, tedavi edilmezse kalp kasının yorulmasına ve kalp yetersizliğine yol açabiliyor. Kalpte ritim bozukluğunun belirti ve bulguları arasında neler var, kalpte ritim bozukluğu nasıl teşhis edilir öğrenmek istiyorsanız uzmanımızı dinleyin. Kalpte ritim bozukluğu nedir, neden olur; kalpte ritim bozukluğu nasıl tedavi edilir videolarla UZMANTV'de öğrenin.
http://www.uzmantv.com/kalpte-ritim-bozuklugunun-belirtileri-nelerdir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
İnternette hergün 5 dakikanızı ayırarak ayda 250 TL kazanabilirsiniz.Bu sitede TIKLAYIN ve siz de nasıl kazanılacağını öğrenin.hemen yalandır demeyin.önce bi okuyun,sonra kararınızı verin.bence denemelisiniz,gerçekten kazandırıyor.